NOVO DOBA

 NOVO DOBA

09.09.2020. / 8:10h

Objavio: O.M.

Korištenje novih tehnologija donijelo je mnoge promjene u poslovanju, ali i oglašavanju, koje je doživjelo pravu preobrazbu.

Odmaknuli smo se od tradicionalnih oglašivačkih praksi – danas, digitalni marketing ono je što jamči tržišnu prepoznatljivost tvrtki, a potrošaču donosi sadržaj koji ima dodanu vrijednost.
Oglašivačka je industrija napretkom tehnologije i aktualizacijom novih, digitalnih medija, doživjela potpunu transformaciju. Tvrtke i proizvodi koji su se nekad isključivo oglašavali putem radija, televizije ili u tiskanim izdanjima danas imaju nove kanale koji pojednostavljuju poslovne procese, komunikaciju s klijentima i potrošačima te osiguravaju plasman na tržištu.

U digitalnom dobu tanka je granica između razmjene informacija i umjetnosti digitalnog marketinga, u svim njegovim formama. Razni su modeli prema kojima današnja oglašivačka industrija generira promjene i nastoji zainteresirati potrošače za određeni tip usluga i proizvoda.

Eksplozija digitalnog marketinga dovela je porasta mogućnosti oglašavanja od kojih se kao jedan od najuspješnijih formata ističe native.Native marketing jedan je od inovativnih marketinških modela – obradom teme na novinarski način, donošenjem javnosti provjerenih informacija te suptilnom integracijom promovira se određeni brend, proizvod ili usluga. Produkcija native sadržaja nije jednostavna i zahtijeva balansiranje između drugih formi, od klasičnih novinarskih do PR-a. Native formati su razni, od članaka do videa, koji je izrazito popularan format jer danas je sve koncentrirano na vizualno, iako to nije jedini i isključivi razlog popularnosti videa – ljudima nedostaje slobodnog vremena, pa većinu sadržaja, oko 70 posto, konzumiraju putem svojih pametnih telefona, kad ulove koju slobodnu minutu u danu. Video se zbog toga pokazao kao vrlo praktična i funkcionalna forma, forma koja služi svojoj svrsi.

Jedan od možda ponajboljih primjera nativea jesu dvije kampanje Netflixa, koje zaista možemo promatrati kao dobru praksu kojoj bi trebali stremiti svi native studiji. U svrhu promidžbe serija u vlastitoj produkciji, na vodećim svjetskim portalima plasirali su nekoliko bogato opremljenih tekstova koji naizgled djeluju kao standardni novinarski članci, a zapravo je riječ o sjajnom primjeru nativea.

Tako je npr. velika tema o ženama u zatvorima objavljena u The New York Timesu zapravo posredno promovirala Netflixovu seriju „Orange Is the New Black“, a članak u The Atlanticu posvećen značenju i fenomenu američkih prvih dama bio je objavljen u povodu nove sezone „Kuće od karata“ („House of Cards“). Netflix je zbog ove dvije kampanje zaista zaslužio ovacije jer su objavljeni članci dali neke nove informacije te su uputili na problematiku unutar zatvorskog sustava, u slučaju „Orange Is the New Black“, a suptilno promovirali Netflixova nova izdanja.

A kako inovirati kao Netlfix, saznajte na Digital Takeoveru od Marca Randolpha, suosnivača Netflixa.

Preuzmite besplatnu ulaznicu

Zbog epidemiološke situacije i brige za zdravlje svih sudionika, ovaj veliki događaj odvijat će se online, a za sve naše čitatelje smo osigurali besplatne ulaznice koje možete preuzeti na Digital Takeover stranici ili putem Entrio sustava.

U pet dana summita donosimo vam preko 24 sata programa u kojem sudjeluju stručnjaci i inovatori iz svijeta biznisa, marketinga, inovacija, blockchain tehnologije, fintecha, retaila, medicine, medija i drugih industrija.

Svi koji preuzmu ulaznicu moći će svaki dan uživati u live streamu, a dodatno je Digital Takeover 2020 upotpunjen i bogatom videotekom gdje se na zahtjev može pogledati dopunski sadržaj programa summita.

Piše: 24 sata

Facebook Comments
Podijeli Istinu.hr!
  •  
  •  
  •  

Related post